ویژگیهای سفیرلیان
در اینجا، ویژگیها و مزایای تحصیل در مؤسسه زبان سفیرلیان را نام بردهایم؛ بدون اینکه از کلماتی مثل «بزرگترین» یا «بهترین» یا «حرفهایترین» استفاده کنیم.
- برقراری ارتباط (مکالمه) به زبان انگلیسی از صفر تا آیلتس ۷ را آموزش میدهیم؛ نه صرفاً گرامر و لغات. (آیلتس ۷ یعنی مرحله استادی زبان)
- در کلاسهای ما، از همان ابتدا مکالمه میکنید تا انگلیسی یاد بگیرید نه برعکس.
- کلاسهای ما شاد هستند نه خستهکننده.
- در طول مسیر آموزش، هر چهار مهارت زبانی را یاد میگیرید؛ درست مثل زبان مادری!
- نام روش تدریس ما «آموزش زبان به شکل ارتباطی» (Communicative Language Teaching) است که در دنیا بهاختصار CLT نامیده میشود. (در گوگل چک کنید. این روش تقریباً همه جای دنیا مورد استفاده است.)
- اساتیدمان همه باسواد و خوشاخلاق هستند.
- برای بهترشدن کارمان، هر فصل دور هم جمع میشویم و روش تدریس خود را تمرین میکنیم. هر فصل، بدون استثناء!
- همه اساتید مؤسسه معتقدند تا با زبانآموزانمان دوست نشدهیم، نمیتوانیم به آنها چیزی بیاموزیم.
- بهترشدن، شعار ما نیست؛ عادت کاری ماست.
- گواهینامه تضمین مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 داریم.
- کسب رضایت مشتری دغدغه مؤسسه است.
- برای رسیدگی به شکایات مشتریهایمان یک فرآیند با ورودیهای گوناگون فراهم کردهایم.
- برای استخدام اساتید و همتیمیهای اداری سختگیر هستیم.
- کلاسهایمان (بدون استثناء) هوشمند هستند.
- برای توسعه وبسایتمان چشمانداز ۱۰ ساله داریم.
- کسی نمیتواند ادعا کند که ایدهآل است، ولی مانند ساعت دقیق کار میکنیم.
- سیستم خودارزیابی داریم و پیش از اینکه کسی به حسابمان برسد، خودمان اینکار را میکنیم.
- در مؤسسه ما، نظرسنجی و کاوش در آنچه زبانآموزان فکر میکنند، یک کار بدیهی است.
- در مؤسسه ما، مشتریمداری بدیهی است.
- سه شعبه داریم که تمام گروههای سنی را پوشش میدهند.
مأموریت
- تعالی بسندگی زبان بینالمللی خودم و جامعه
چشمانداز ده ساله
- معتبرترین مؤسسه زبان و آیلتس در استان
اهداف
- اعتبار، تمایز
خط مشی کیفیت
- حفظ مؤسسه در سطح موفقیت فعلی
- آموزش مستمر کارکنان اداری و آموزشی
- ارتقاء کیفی و کمی محصولات جاری
منشور اخلاقی سفیرلیان
ما اعضای خانواده سفیرلیان به اصول دهگانه ذیل پایبند هستیم و خواهیم ماند
- نیکی در پندار، کردار، گفتار
- رعایت نظم و انضباط
- رعایت ادب در قبال همگان
- آراستگی ظاهری رسمی
- اولویت اهداف سازمان بر منافع شخصی
- استقبال گرم از پیشنهاد و انتقاد
- تعالی دانش و مهارت خویشتن و دیگران
- اعتلای روزافزون کیفیت کار
- پژوهش و نوآوری
- اعتقاد به رضایت مشتری بهعنوان تنها مبنای ارزیابی عملکرد خود