دوستان سفیرلیانی،
روز گذشته 18 آذر، با همتیمیهای اداری و مدیریتی در جلسه آموزشی CRM شرکت کردیم و در خدمت استاد عزيز، جناب مهندس سینا برازجانی بودیم.
در كارگاه آموزشی، از آموزههای ایشون (كه مستخرج و اقتباسشده از استاندارد رضایت مشتری بود) در راستای بهبود بخشیدن به شناخت و ارائه خدمات مورد نیاز و مشعوف كردن مشتری بهره بردیم.
اين دوره آموزشی در هفتهی آينده به شكل اختصاصیتر ادامه خواهد داشت تا فرآيند مديريت روابط با مشتری و رسيدگی به اعتراضات مشتری تصحيح و بهروزرسانی بشه.
امیدواریم تلاشهای ما ثمربخش باشه و شاهد رشد و پیشرفت روزافزون تیم باشیم.
هيچ كس بیعيب نيست ولی همواره معتقدیم بیاعتنايی به كشف عيب و ايرادها میتونه مخرب باشه (هم برای یک فرد و هم برای یک سازمان).
دوست داريم با بهروزرسانی روشهای كاری مربوطه هر روز بهتر بشيم.
شاد باشيد و دلی را شاد كنيد.
خانواده بزرگ سفيرليان